Skip to content
Spoed

Tip of klacht melden

Als huisartsenpraktijk willen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn. Heeft u een tip, opmerking of klacht over het functioneren van de praktijk, laat het ons dan weten. Wij zijn geïnteresseerd in uw op- of aanmerkingen. Het stelt ons in de gelegenheid om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.

Heeft u een klacht? Bespreek deze bij voorkeur eerst met uw huisarts of met de medewerker over wie de klacht gaat. Ook kunt u bij de balie van ‘De Doktershoek’ een klachtenformulier vragen. Op dit formulier staat tevens de procedure beschreven hoe uw klacht behandeld wordt.

Geschillencommissie

Het kan zijn dat een gesprek met uw arts niet heeft geleid tot een oplossing. In dat geval is het mogelijk een klacht in te dienen bij SKGE: Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg. De huisartsenpraktijk is hierbij aangesloten.

Op de website van SKGE (opent in nieuw tabblad) kunt lezen hoe uw klacht wordt behandeld en kunt u het formulier “indienen klacht” invullen en digitaal verzenden. De SKGE neemt contact met u op over de verdere afhandeling van de klacht.